Πέμπτη 30 Απριλίου 2020

Κύμα συμπαράστασης στον Βασίλη Δημάκη - Πάνω από 9 χιλιάδες υπογραφές για επιστροφή του στον Κορυδαλλό


Πάνω από 9.000 υπογραφές έχουν συγκεντρωθεί στο ιντερντετικό ψήφισμα του avaaz για την επιστροφή του κρατούμενου απεργού πείνας και δίψας Βασίλη Δημάκη στη φυλακή Κορυδαλλού έτσι ώστε να συνεχίσει τις εκπαιδευτικές του δραστηριότητες.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, ο Βασίλης Δημάκης, «μετήχθη από το Κατάστημα Κράτησης Κορυδαλλού Ι στο Κατάστημα Κράτησης Γρεβενών την 17η Απριλίου 2020 για λόγους ομαλής λειτουργίας του Καταστήματος Κράτησης Κορυδαλλού Ι, καθώς και στο πλαίσιο της εφαρμογής έκτακτων μέτρων για την προστασία από τον κορονοϊό (COVID-19)».

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι όπως προκύπτει από το υπόμνημα που κατέθεσε ο Β. Δημάκης -μέσω του δικηγόρου του Θανάση Καμπαγιάννη- στη Γενική Γραμματεία Αντεγκληματικής Πολιτικής και στην Κεντρική Επιτροπή Μεταγωγών, η μεταγωγή του κρατουμένου διατάχθηκε από την ίδια τη Σοφία Νικολάου, γενική γραμματέα Αντεγκληματικής Πολιτικής, κάνοντας χρήση ειδικού άρθρου που επιτρέπει στην ίδια ή στον υπουργό να παρακάμψουν την Κεντρική Επιτροπή Μεταγωγών και να αποφασίσουν μόνοι τους για μεταγωγή κρατουμένου λόγω κινδύνου ζωής, δημόσιας τάξης, ασφάλειας και εύρυθμης λειτουργίας των φυλακών.


Σε δήλωσή του ο ίδιος ο Βασίλης Δημάκης επισημαίνει:

«Εγώ, κυρία Νικολάου, έχω φτύσει αίμα να επιτύχω αυτό που -όλοι εσείς που πληρώνεστε γι’ αυτό- δεν επιτύχατε επ’ ουδενί και εννοώ να αυτο-σωφρονιστώ και έρχεστε μεμιάς και μου δίνετε μία να πάω στο διάολο; Γιατί; Σας υπόσχομαι ότι δεν πρόκειται να με κάνετε ξανά αυτό που ήμουν. Αυτό που με τόσο εκπαιδευτικό μόχθο κατάφερα να είμαι και εννοώ ένας άνθρωπος αλληλέγγυος προς κάθε συνάνθρωπό μου που βάλλεται. Προτιμώ να παραδώσω πνεύμα, κυρία Νικολάου, αλλά να θυμάστε ότι το παραδομένο μου πνεύμα δεν θα σας αφήσει στιγμή για το υπόλοιπο της ζωής σε ησυχία…», είπε ο ίδιος μέσα από την πολιτική του δήλωσή του, με την οποία ανακοίνωσε ότι ξεκινάει απεργία πείνας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου