Ο Ερντογάν μισεί τα social media όταν τον εκθέτουν αποκαλύπτοντας τις απόκρυφες πτυχές της πολιτικής του κοσμοθεωρίας. Αυτό το ξέρανε εδώ και καιρό αφού με δικές του εντολές το Facebook και το Twitter στη Τουρκία πέρασαν τα 40 κύματα για να επιβιώσουν και μάλιστα αρκετές φορές ο χαλίφης της Άγκυρας διέταξε και την απαγόρευσή τους.
Όμως τα social media ξέρουν να εκδικούνται και ας στέλνει τους δικηγόρους του ο Ταγίπ Ερντογάν σε πρεσβείες και σε εταιρείες, στην Κωνσταντινούπολη ή στη Νέα Υόρκη απαιτώντας τη λήψη ασφαλιστικών μέτρων. Κανείς δεν τον ακούει και οι χρήστες του διαδικτύου, όταν μάλιστα έχουν και ταλέντο τον χτυπούν στα σημεία που υποφέρει. Δηλαδή την προσωπική του μαφιόζικη κλίκα που κυβερνά με τις σκανδαλώδεις υπεξαιρέσεις δημοσίου χρήματος αλλά και την θεοκρατική-ηθικοπλαστική του άποψη για την καθημερινή ζωή.
Η διεθνής εμπλοκή του Ερντογάν με το Twitter άρχισε με τον Βραζιλιάνο σκιτσογράφο Κάρλος Λατούφ, ο οποίος βάλθηκε να τον αποδομήσει με την τέχνη του. Δημοσιεύοντας σκίτσα που τον δείχνουν να κλέβει χρηματοκιβώτια, να παγιδεύει σε δόκανο τη δημοκρατία, να φυλακίζει, να εξορίζει και γενικώς να γράφει στα παλιά του τα παπούτσια κράτος, αρχές, Σύνταγμα, πολιτική ηθική.
Ο Ερντογάν έγινε έξαλλος και αποφάσισε να κυνηγήσει δικαστικά τον Λατούφ απειλώντας με θεούς και δαίμονες, του Ισλάμ προφανώς, το Twitter. Τι ήθελε και το ‘κανε; Μετά τον Λατούφ άρχισαν και άλλοι σκιτσογράφοι να παίρνουν μέρος στο πάρτυ, γελιοποιώντας τον Ερντογάν. Τελευταίο απόκτημα στην προσωπική collection των καλλιτεχνικών δημιουργιών που αφιερώνονται στον χαλίφη της Αγκύρας είναι το έργο του Ολλανδού σκιτσογράφου Ρούμπεν Οπενχάιμερ ο οποίος του αφιερώνει το καλλιτεχνικό του μένος, παρουσιάζοντας τον πρόεδρο της Τουρκίας σε ερωτικό παροξυσμό. Οργισμένος ο Ταγίπ Ερντογάν με το Twitter ξεσπά το ερωτικό του πάθος ανασκολοπίζοντας το γνωστό γαλάζιο πουλάκι σύμβολο. Καταϊδρωμένος ο Ταγίπ Ερντογάν εμφανίζεται να αγκομαχά και το πουλάκι να σπαρταράει.
Είναι σίγουρο πως οι δικηγόροι του προέδρου της Τουρκίας θα κατακλύσουν εκ νέου ολλανδικούς θεσμούς, προκειμένου να επιβάλουν ασφαλιστικά μέτρα κατά του Twitter, ενώ η κόλαση θα αναμένει τον Ολλανδό σκιτσογράφο που τόλμησε να θίξει τα ιερά και τα όσια του ερντογανικού οικοδομήματος.
Το μόνο σίγουρο είναι πως μετά τον Oλλανδό τη σκυτάλη θα παραλάβει κάποιος άλλος, ο οποίος θα συνεχίσει να εκθέτει με το πενάκι του την απίστευτη ικανότητα του Ερντογάν να προκαλεί την παγκόσμια δημοκρατική κοινότητα. Ίσως είναι και ο μοναδικός τρόπος να χαμογελάσουν τα εκατομμύρια Τούρκων πολιτών, πανεπιστημιακών, ακαδημαϊκών, εκπαιδευτικών, γιατρών, συγγραφέων, στρατιωτικών, δασκάλων, καλλιτεχνών και δημοσιογράφων που κατά χιλιάδες βρίσκονται στις φυλακές.
Σε λίγο στην Τουρκία τα σκίτσα του Λατούφ θα μοιράζονται με τρόμο χέρι χέρι στις κατακόμβες του μετρό και στα τούνελ της Κωνσταντινούπολης, εν είδει επαναστατικού-ανατρεπτικού υλικού και μικροαφίσες θα γεμίζουν τις κολόνες στους δρόμους, για να τρέχουν τα συνεργεία του δήμου να τις καθαρίζουν. Και μία σημείωση για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις. Ο προνοητικός Ολλανδός σκιτσογράφος Οπενχάιμερ ξεκαθαρίζει στο τιτλάκι της γελοιογραφίας του πως ο Ταγίπ Ερντογάν δεν πηγαίνει με κατσίκες υπονοώντας με το γνωστό βορειοευρωπαϊκό φλέγμα πως προτιμά τα πουλάκια.
Και μία λεπτομέρεια. Το σώβρακο του Ταγίπ Ερντογάν φέρει το έμβλημα του Ισλαμικού Κράτους. Αυτό για να μην ξεχνιόμαστε.
Από το zoygla.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου