Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Ο ΘΕΟΣ, Ο ΟΜΠΑΜΑ, Ο ΚΑΣΤΡΟ ΚΑΙ Ο... ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ


Είναι 3 αρχηγοί κρατών:
Ο Ομπάμα, ο Κάστρο και ο Παπανδρέου. Μια μέρα τους επισκέφτηκε ο Θεός και τους είπε:


- Εγώ ο παντοδύναμος Θεός σας λέω ότι δεν είμαι ικανοποιημένος από το ανθρώπινο είδος. Κάθισα 7 μέρες και σας έπλασα; Ε! Λάθος μου έπρεπε να καθίσω περισσότερες! Για αυτό θα έρθω σε ένα μήνα να σας καταστρέψω.

Πάει μετά ο Ομπάμα και λέει στο λαό του:

- Έχω ένα καλό και ένα κακό νέο.
1. Υπάρχει Θεός!
2. Θα έρθει σε ένα μήνα να μας καταστρέψει.

Πάει μετά ο Κάστρο και λέει στο λαό του:

-Έχω δύο κακά νέα.
1. Δυστυχώς υπάρχει Θεός.
2. Θα έρθει σε ένα μήνα να μας καταστρέψει.

Πάει και ο Παπανδρέου γεμάτος χαρά και λέει στο λαό του:

-Έχω δύο καλά νέα να σας πω.
1. Υπάρχει Θεός!
2. Σε ένα μήνα θα έρθει να συνεχίσει το έργο μου.

Από tsantiri.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου