Πρόσφατα, ένας κάτοικος του Μάντσεστερ της Αγγλίας κάλεσε την αστυνομία επειδή φοβόταν έναν… σκαντζόχοιρο που έκοβε βόλτες στην αυλή του.
Η συνομιλία:
-Ο σκαντζόχοιρος είναι σκοτωμένος;
-Όχι, είναι ζωντανός.
-Εκεί ζουν οι σκαντζόχοιροι, στους κήπους. Τι θέλετε να κάνουμε; Θα κάνει καλό στον κήπο σας. Σκοτώνει τους γυμνοσάλιαγκες.
-Ναι, αλλά δεν θέλουμε να σκοτωθούν οι γυμνοσάλιαγκές μας και φοβόμαστε.
-Τέλοσπαντων, δεν θα σας κάνει κακό. Είναι φυσικό κομμάτι της Βρετανικής πανίδας και ζουν σε κήπους, οπότε φοβάμαι ότι δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά.
-Καλά!
-Γεια σας τώρα!
Με αφορμή την ξεκαρδιστική κλήση, οι Αρχές του Μάντσεστερ έδωσαν στην δημοσιότητα τους πιο παράξενους λόγους για τους οποίους τους έχει καλέσει ο κόσμος ζητώντας βοήθεια.
Στις πιο αξιομνημόνευτες κλήσεις που έχουν απαντήσει ποτέ, συμπεριέλαβαν την περίπτωση ενός πολίτη που ήθελε να καταγγείλει ότι η πίτσα που είχε παραγγείλει είχε… καθυστερήσει 45 λεπτά.
Σε μία διαφορετική περίπτωση, μία γυναίκα κάλεσε από νοσοκομείο λέγοντας ότι το αυτόματο μηχάνημα δεν της έδινε πίσω τα κέρματα που είχε βάλει για να αγοράσει κάτι.
Τέλος, μιλούν για έναν άνθρωπο που κάλεσε από κατάστημα ρούχων για να καταγγείλει ότι ο πωλητής αρνούταν να πραγματοποιήσει επιστροφή χρημάτων για ένα ζευγάρι παπουτσιών. Μετά από μία βασανιστική κλήση 2 λεπτών και 40 δευτερολέπτων, ο αστυνομικός καταφέρνει τελικά να τον πείσει να κάνει το παράπονό του στην Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτών.
Η συνομιλία:
-Ο σκαντζόχοιρος είναι σκοτωμένος;
-Όχι, είναι ζωντανός.
-Εκεί ζουν οι σκαντζόχοιροι, στους κήπους. Τι θέλετε να κάνουμε; Θα κάνει καλό στον κήπο σας. Σκοτώνει τους γυμνοσάλιαγκες.
-Ναι, αλλά δεν θέλουμε να σκοτωθούν οι γυμνοσάλιαγκές μας και φοβόμαστε.
-Τέλοσπαντων, δεν θα σας κάνει κακό. Είναι φυσικό κομμάτι της Βρετανικής πανίδας και ζουν σε κήπους, οπότε φοβάμαι ότι δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά.
-Καλά!
-Γεια σας τώρα!
Με αφορμή την ξεκαρδιστική κλήση, οι Αρχές του Μάντσεστερ έδωσαν στην δημοσιότητα τους πιο παράξενους λόγους για τους οποίους τους έχει καλέσει ο κόσμος ζητώντας βοήθεια.
Στις πιο αξιομνημόνευτες κλήσεις που έχουν απαντήσει ποτέ, συμπεριέλαβαν την περίπτωση ενός πολίτη που ήθελε να καταγγείλει ότι η πίτσα που είχε παραγγείλει είχε… καθυστερήσει 45 λεπτά.
Σε μία διαφορετική περίπτωση, μία γυναίκα κάλεσε από νοσοκομείο λέγοντας ότι το αυτόματο μηχάνημα δεν της έδινε πίσω τα κέρματα που είχε βάλει για να αγοράσει κάτι.
Τέλος, μιλούν για έναν άνθρωπο που κάλεσε από κατάστημα ρούχων για να καταγγείλει ότι ο πωλητής αρνούταν να πραγματοποιήσει επιστροφή χρημάτων για ένα ζευγάρι παπουτσιών. Μετά από μία βασανιστική κλήση 2 λεπτών και 40 δευτερολέπτων, ο αστυνομικός καταφέρνει τελικά να τον πείσει να κάνει το παράπονό του στην Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτών.
Απο το zoygla.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου