Το περιτύλιγμα για ένα προϊόν έχει μεγάλη σημασία για την επιτυχία του στην αγορά, τι γίνεται όμως όταν αυτό δεν ταιριάζει στο προϊόν ή όταν περιέχει ένα παράξενο σλόγκαν; (pics)
Επειδή οι αρχές του μάρκετινγκ προβλέπουν ότι η συσκευασία έχει ίση ή και μεγαλύτερη σημασία από το προϊόν, αφού για να αγοραστεί πρέπει να είναι ελκυστικό στα μάτια των καταναλωτών, οι γραφίστες και οι διαφημιστές προσπαθούν να δημιουργήσουν τις πιο ευφάνταστες συσκευασίες, αλλά επειδή και αυτοί είναι άνθρωποι μπορεί μερικές φορές να κάνουν λάθη.
Από ότι φαίνεται, όμως, οι παρακάτω εταιρίες έκαναν μερικά αστεία και παράξενα λάθη, όσον αφορά τις συσκευασίες των προϊόντων τους.
Πηγή: Hit107
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου